• Wpisów:160
  • Średnio co: 20 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 14:30
  • Licznik odwiedzin:22 059 / 3315 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

 
ZMIERZCH
książka dla młodzieży o wampirach autorstwa Stephenie Meyer, która została wydana w Polsce 1 stycznia 2007 roku. Jest to pierwsza część serii o tym samym tytule. Główna bohaterka Isabella "Bella" Swan przeprowadza się z Phoenix w stanie Arizona do miasteczka Forks w stanie Waszyngton i zakochuje się w wampirze Edwardzie Cullenie.

Sama jeszcze tego nie czytałam ale trzeba sie skusić. Zachącam was tymi zdjęciami
  • awatar Gość: nie znam tego filmu, ani książki, ale połowa mojej klasy wariuje na tym punkcie
  • awatar Gość: MilYch WalenTynek :* :*
  • awatar papla: a mi się tam podoba ten film. a co do książki to 1000000000000 razy lepsza. czytałam wszystki 4 części,
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Jak tam u was? Nie mam weny ...nauka...szkoła ale juz weekend to mnie tylko pociesza
kilka słodkich obrazków dla was
kto z was zna jakies fajowe książki? bo jak wchodze do biblioteki to niemoge sie na nic z decydować bo wszystkie chce przeczytać...
ale nie wiem czy są fajne POMOCY!!!
  • awatar Gość: @emous: ja też tak uważam zarąbisty jest ten film ja niestety nie mam minibloga, bloga ani żadnej strony internetowej fajnie by bło jakbyś dodała z tego filmu jakieś zdjęcia , albo nawet lepiej sesje zdjęciowe byłabym ci wdziczna jakbyś dodała chociaż głownych bohaterów Roberta Pattisona i Kristen Steward...... całuję :* :*:*:*:( i z góry dzinkikkkkkk.........
  • awatar Gość: teraz ostatnio najwięksą popularność ma książka ,,Zmierzch'' (światowy besceller) ma kilka (3 albo 4 ) części ale pozostałe nie są jeszcze w polsce i ciągle pisze się nowe powstał także film ........ aż dech zapiera . . .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
  • awatar Dyta: wszystkie fajne, trudno by sie było zdecydowac na jeden...
  • awatar papla: fajne, ale osobiście gustuje w srebrze.
  • awatar Gość: nic sie nie stalo ;) :* :* :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
O tej porze gdy jest zima zawsze ci sie przyda...
cienkie grube białe czarne długie krótkie...
SWETERKI
DEEP
DIVERSE
CROPP
RAVEL
  • awatar Dyta: uwielbiam sweterki!!!
  • awatar papla: te fioletowe chyba najfajniejsze. ;)
  • awatar Gość: 5 i 6 bardzo ładny
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
kolekcje jesień/zima 2008: ravel,cropp,diverse
  • awatar Gość: super bluzki! prawie wszystkie przypadły mi do gustu ;]
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
  • awatar moonlight221: Nie no, te szarawary z pierwszego zdjęcia to zdecydowanie za dużo jak na mnie.... Nie dziwię się, że modelka ma taką zrezygnowaną minę... Świetny blog :)
  • awatar hanqaXD: UPS! przepraszam za powtórzenie:):)
  • awatar Gość: slicznie :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Moda - to co dziś ładne, ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka - to co dziś brzydkie, ale za kilka lat będzie ładne. - Coco Chanel -cz2
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
modele H&M 2008
MOje własne projekty
  • awatar hanqaXD: HEH lol przykro mi moge jedynie powiedzieć że to moje ciuszki z H&M
  • awatar Gość: booooooooooooooooooooooooosssssssssssssskieeeeeeeeeeeeeeeeeeee widze że nie jesteś rasistą no ej nie bądz taka i powiedz w jakim to programie robisz i gdzie można go kupić..........
  • awatar hanqaXD: no masz racje tajemnica zawodowa :) :) :D :D :D :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
  • awatar hanqaXD: dzieki:) to a o tej tańcerce przygotowala wiadomoćsi moja sis:):)
  • awatar Gość: kocham ją a to ostatnie ......nie znałam jej od takiej strony ma fajne buty............grała w reklamie nike ....niezla jest ....(chodzi o taniec:))A......widzze że dopiero kilka dni masz blodzik przepowiadam mu ...popularność :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
  • awatar Gość: Styl..... Wyczucie...... Talent............. Urodę.................... Głos.......................... Fajnego chłopaka.................... Suuuuuuuuuuuuperrrr ubranka............ To wszystko......... ma Rihannnnnnnnnnnnna :) Łał super blog
  • awatar RiRi17: śliczna jest!! uwielbiam ją!! ale nie w lateksie ;p
  • awatar arbuzz.ik: no ma,ma x)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
"Tylko te drzwi pozostaną zamknięte, do których nie pukałeś."
super jest to przysłowie i takie ......głębokie heh no dobra to jest mój cytat dnia ......a tera troszkę o modzie, no więc bardzo mi się podoba ta nowa kolekcja H&M , a wy jak ją oceniacie....
  • awatar Gość: kolczyki są super:D:D i te buty kolorowe:D i kilka bluz :D:D ładny prezent twoja mama dostała:))
  • awatar Gość: 4, 6 i 8 strój całkiem ciekawy
  • awatar Dyta: modelka ma piekne włosy
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Moda to co wychodzi z mody. - Coco Chanel

Musze powiedzieć,że ma fajne powiedzenia .....
A oto kolekcja KmX .......... nawet fajna...

A jak wam się podoba............?
  • awatar Dyta: stroje z dwóch ostatnich fotografii są bardzo ciekawe :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 





Moda - to co dziś ładne, ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka - to co dziś brzydkie, ale za kilka lat będzie ładne. - Coco Chanel





  • awatar Gość: Bluza i te żółte buty - zajebiste!
  • awatar papla: na bluza i te butki są zajebiste.
  • awatar mkaaa: Wszystko super! No może oprócz torebki ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
  • awatar Gość: Okulary, zegarek, i wisiorek z napisem HOPE są świetne!
  • awatar peerelka: okulary pierwsza klasa
  • awatar Gość: ŁAdne! :P PS. weź udział w konkursie na moim blogu!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
PISZCIE W KOMENTACH JAKIEGO STYLU CHCECIE ZESTAWY


 

 
  • awatar angel91: nie podoba mi sie ostatni, reszta super ^^ zwlaszcza pierwszy i sukienka z przedostatniego ;D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Christian Louboutin- najlepsze buty
<jak dla mnie>
  • awatar Gość: no nieźle naprawdę widać żę to modowy blodzik :)
  • awatar hanqaXD: wiem ... bo moje
  • awatar Gość: boskie shoes ...... i zarombite tło
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›